Prevare na prodajama van poslovnih prostorija, oprez potrošači
02.06.2023.

Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH je u posljednje vrijeme zaprimila više žalbi  potrošača zbog prodaja  na prezentacijama i prevara zbog obmanjujućeg oglašavanja u vezi karakteristika proizvoda tj.  koristi koje potrošači imaju  kupnjom istih. Potrošači se pozivaju na oprez i ukazuje se na mogućnost odustanka od takvih kupnji u roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora. U slučaju odustanka potrošači trebaju poslati pismeno obavještenje trgovcu (preporučenom poštom) o odustanku i raskidu ugovora, te prethodno preduzeti sve aktivnosti (fotografirati proizvod, iskopirati sve dokumente koje su zaprimljeni uz proizvod, adekvatno  zapakirati  i zaštititi proizvod prije slanja),  kako bi preduprijedili eventualne probleme u vezi povrata proizvoda i novca. http://ozp.gov.ba/potrosaci_informiranje_3.php . Troškove povrata proizvoda snosi potrošač. U slučaju problema i drugih konsultacija  kontaktirati nadležne organe za zaštitu potrošača.