Institucija
ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH je u posljednje vrijeme zaprimila više
žalbi potrošača zbog prodaja na prezentacijama i prevara zbog obmanjujućeg
oglašavanja u vezi karakteristika proizvoda tj.
koristi koje potrošači imaju
kupnjom istih. Potrošači se pozivaju na oprez i ukazuje se na mogućnost
odustanka od takvih kupnji u roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora. U
slučaju odustanka potrošači trebaju poslati pismeno obavještenje trgovcu
(preporučenom poštom) o odustanku i raskidu ugovora, te prethodno preduzeti sve
aktivnosti (fotografirati proizvod, iskopirati sve dokumente koje su zaprimljeni
uz proizvod, adekvatno zapakirati i zaštititi proizvod prije slanja), kako bi preduprijedili eventualne probleme u
vezi povrata proizvoda i novca. http://ozp.gov.ba/potrosaci_informiranje_3.php
. Troškove povrata proizvoda snosi potrošač. U slučaju problema i drugih konsultacija kontaktirati nadležne organe za zaštitu
potrošača.