Edukacija: Reklamacija na kupljeni proizvod i uslugu
15.07.2024.
Predstavnica Institucije ombudsmana je sudjelovala na edukaciji o reklamaciji u sklopu kampanje „Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga!“ u organizaciji Udruženja Radio Kameleon i Ministarstva trgovine, turizma i prometa Tuzlanskog kantona.
Cilj kampanje jest podići svijest građana o postupku reklamacije, upoznati ih sa pojmovima kao što su zakonsko i ugovoreno jamstvo kao i vansudskim načinima ostvarivanja prava potrošača.
Obrazac žalbe
Obrazac raskida ugovora zaključenog na daljinu (on line)
Obrazac raskida ugovora zaključenog van poslovnih prostorija trgovca
Reklamacija kupljenih proizvoda
Reklamacija na pruženu uslugu
Alternativno rješavanje sporova
Pristup informacijama
Često postavljanja pitanja
Lista udruženja za zaštitu potrošača registriranih u FBiH
Lista udruženja za zaštitu potrošača u RS
Test za jamce
Dokumenti
Letak - zaštita potrošača nepošteno i prevarno oglašavanje
Letak - Informisani potrošač
Letak - Osobne financije
Letak - Ekonomski interesi potrošača
Letak - Kriteriji u procedurama za ARS
Letak - Oprez potrošači
Letak - Zaštita potrošača u slučaju materijalnih nedostataka na proizvodu
Letak - Obrazovanje potrošača